Visita als companys de Mbici

logo-ninot

El passat 30 de gener vam poder fer una visita a les instal·lacions de Mbici, la Manresana de Serveis amb Bicicleta SCCL on els seus impulsors ens van rebre per explicar-nos com han funcionat durant els seus ja més de dos anys d’existència i quin són els seus reptes de futur. És de destacar el mèrit d’aquesta cooperativa que promou la ciclomobilitat en una ciutat amb tants desnivells com Manresa, i que ha portat a plantejar la bicicleta elèctrica com una solució de futur.

L’activitat de MBICI és rica i diversa i va des de cursos, projectes per a escoles, serveis de missatgeria i transport, lloguer de material, venda de bicicletes reciclades, i una interessant agenda de sortides i excursions que us recomanem a tots les persones que us agradi descobrir els diversos racons del país pedalant sobre dues rodes.

Al seu local de Manresa, compartit amb la cooperativa Mengem Bages, s’hi pot trobar la flota de més de 30 bicicletes amb una handbike i un tàndem inclosos que permeten l’organització d’activitats turístiques i d’oci per a grups, el tricicle elèctric que permet transportar fins a 100kg de càrrega a qualsevol punt de la ciutat, i un magnífic espai de taller de reparació de bicicletes ideal per a realitzar cursos de mecànica.

tricicle-mediterrania

 

flota-mbici

Si busqueu un referent de la ciclomobilitat a la Catalunya Central, aquest són la gent de MBICI.

Moltes gràcies per rebre’ns i transmetre’ns la vostra experiència.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: