Pedalem per millorar la qualitat de l’aire i combatre el canvi climàtic

Des de Granollers Pedala hem donat suport al projecte Pedalem per millorar la qualitat de l’aire i combatre el canvi climàtic, desenvolupat per La Ciclona durant els cursos 2025 i 2026 amb els cinc instituts públics de Granollers.

El projecte ha combinat formació en mobilitat ciclista (metodologia 1Bici+), sensibilització ambiental, ciència ciutadana vinculada a la qualitat de l’aire i suport al Bicibús, amb l’objectiu de facilitar que més adolescents i famílies de la ciutat incorporin la bicicleta a la seva mobilitat quotidiana.

Des de Granollers Pedala celebrem iniciatives com aquesta, que reforcen la xarxa d’agents locals treballant per una mobilitat més sostenible a la ciutat.

Projecte desenvolupat per La Ciclona en el marc de la convocatòria de projectes d’educació i sensibilització ambiental de la Diputació de Barcelona 2025-2026, amb el seu suport.

Comentaris

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.