Per aquestes festes nadalenques us tornem a proposar la pedalada Crematorrons pel dia de Sant Estve, per compensar els àpats forts d’aquests dies.
Sortirem com sempre de la Plaça de la Corona, però ho farem una hora abans, trobant-nos a les 9 h per fer inscripcions i sortir a les 9:30 h, per acabar cap a les 12h.
Aquesta pedalada serà una mica més exigent, amb més desnivell que habitualment, per això es necessitarà biciceta de muntanya o híbrida i es recomana a partir de 12 anys. En aquesta ocasió el recorregut ens portarà fins a La Roca del Vallès, transitarem pel marge del Riu Congost, passarem per la Bassa dels Ànecs i ens enfilarem al Mirador dels 40 pins.
Volem aprofitar aquesta pedalada per reivindicar una conexió pedalable segura entre Granollers i La Roca del Vallès, dos poblacions que es troben a no més de 4km, però que no disposen de cap itinerari adequat per fer amb bici a nivell de mobilitat quotidiana. La propera entrada en funcionament de l’aparcament de bicicletes a l’estació de Granollers Centre hauria d’impulsar aquesta conexió pedalable que permetria a ciutadania de La Roca combinar bici i tren de forma segura, i reduir l’ús quotidià del cotxe.
- Dijous 26 de desembre, dia de Sant Esteve
- Plaça de la Corona
- 9 h Insripcions / 9:30 h Sortida
- Es recomana bici de muntaya o híbrida
- Recomanada a partir de 12 anys