1. Familiaritzar la població de la connurbació de Granollers amb la bicicleta entesa com alternativa de transport quotidià per als desplaçaments urbans.

  2. Promoure la coneixença entre les persones usuàries de la bicicleta per facilitar-ne la seva coordinació i organització en un futur proper.

  3. Sensibilitzar establiments i empreses per a que es plantegin la incorporació la bicicleta com alternativa de transport de productes i mercaderies, i com a vehicle d’accés per a clients, usuaris i treballadors.

  4. Situar l’ús de la bicicleta a l’agenda pública i política de la ciutat en un moment de finalització de l’actual Pla de Mobilitat Urbana 2008-2014 i a les portes d’una actualització o renvoació d’aquest, i a un any vista de les eleccions municipals.

El repte de la campanya és doncs implicar tantes persones, entitats i establiments com sigui possible per tal de fer tan ampla i diversa com es pugui la programació d’accions que donin visibilitat a la bicicleta i al seu ús a la ciutat.

A %d bloguers els agrada això: